Amerikanci na Dan zahvalnosti pazarili online za 1,1 milijardu dolara

25. Nov 2016. | 19:14 | NV
tnk

Online kupovine lovaca na rasprodaje u SAD tokom Dana zahvalnosti premašile su 1,1 milijardu dolara, što je za 14 posto više nego godinu dana ranije, prema podacima Adobe Digital Indexa, što znači da trend e-trgovine uzima sve više maha u odnosu na šoping u tradicionlnim radnjama.

Na početku prve sezone prazničnih kupovina od izbora Donald Trumpa za predsjednika 8. novembra, potrošači u SAD-u su “odriješili kese” i potrošili 1,15 milijardi dolara u kupovinama preko interneta u periodu između ponoći i 17,00 sati u četvrtak, pokazuju podaci Adobea, a prenosi agencija Reuters.

Tradicionalno poslije Dana zahvalnosti, odnosno na Crni petak, počinje sezona prazničnog šopinga u SAD, tokom koje trgovci nude ogromne popuste i zgrću profite.

Međutim, popularnost tradicionalnih prazničnih kupovina je u opadanju od pojave online trgovine zbog popusta koje tokom cijele godine nude trgovci na internetu, uključujući diva u e-trgovini, kompaniju Amazon.

Prodavnice širom Amerike sada se otvaraju i na Dan zahvalnosti, koji je inače neradan, pošto trgovci nastoje da podstaknu prodaju u radnjama, pri čemu nude popuste nedeljama unaprijed kako bi prevazišli manju tražnju i jaku cjenovnu konkurenciju, navodi britanska agencija.

 

NV / Tanjug / foto ussui.com

Na vrh