Inženjerska revolucija: Ovo je Boeing 777-9X

Iz Boeinga su napokon objavili konačni dizajn za njihov nadolazeći avion 777-9X, najveći dvomotorni putnički avion na svijetu s rasponom krila od nevjerovatnih 71,8 metara

6. Sep 2015. | 11:24 | S.M
46499a


Osim po veličini, krila ovog aviona posebna su po tome što će se na kraju moći saviti kako bi se omogućilo jednostavnije kretanje aviona po pistama zračnih luka. Dodatna površina krila trebala bi novom Boeingu omogućiti manju potrošnju goriva i veće uštede, a u odnosu na glavnog konkurenta, Airbusov model A350-1000, primat će više putnika (najmanje 400 prema 366 putnika koliko stane u Airbusov model), kabina će biti 40 cm šira, bit će više mjesta za putnike te će i prozori biti oko 15 veći posto u odnosu na konkurentske avione.

Na CNN-u kažu kako je ovaj avion dio 'inženjerske revolucije' koja omogućuje avionima s dva motora letenje većinom istih ruta diljem svijeta, kao i avioni s četiri motora poput Boeinga 747 i Airbusa A380.

Jedna od bitnih stvari za avionske kompanije jest potrošnja goriva te će model 777-9X štedjeti dvanaest posto više goriva u odnosu na konkurentski avion iz Airbusa. Inženjeri Boeinga na ovom avionu rade već dvije godine te su prošle sedmice napokon predstavili njegov konačan dizajn, a sljedeći korak su testiranja prototipa i finaliziranje detalja u avionu, što se očekuje uskoro, dok će proizvodnja Boeinga 777-9X početi tokom 2017. godine.

Ipak, do prvih komercijalnih letova putnici će trebati sačekati do 2020. godine kada će ući u službu avionskih kompanija. Do sada je šest kompanija, uključujući Emirates, All Nippon Airways i Lufthansu, naručilo 320 ovih aviona.

Na vrh