Kako da zauvijek ostavite cigarete?

Ako je vaša novogodišnja odluka bila da se u 2016. oprostite od duhanskog dima, ove taktike će vam u tome pomoći

9. Jan 2016. | 09:54 | S.M
52685



Fizička aktivnost

Ljudi koji vježbaju imaju manju želju za pušenjem, ali će isto tako i lakše potpuno ostaviti pušenje ukoliko su fizički aktivni. Razna istraživanja su pokazala da vježbanje može odvratiti ljude od stalnog razmišljanja o pušenju. Uz to, vježbanje poboljšava raspoloženje i samopouzdanje, pa nećete utjehu tražiti u cigaretama.


Korištenje društvenih mreža

Pušači koji dijele svoju "borbu" i muke oko ostavljanja pušenja, mnogo su uspešniji u odnosu na ove koji se trude samostalno, otkrila je studija sa Univerziteta Georgija. Dopisivanje na Facebooku vas može povezati sa ljudima koji imaju iste ciljeve kao i vi. U kontaktu sa drugim ljudima možete razmijeniti različita iskustva i prihvatiti neke korisne savjete.


Zdrava hrana

Konzumiranje više voća i povrća može pozitivno uticati na to da ostavite cigarete ili da smanjite želju za nikotinom. Požuda za cigaretama i hranom su povezane, pa često tijelo biva zbunjeno. Hrana bogata vlaknima će vam dati osjećaj sitosti, pa ćete tako izbjeći tu pojavu zbunjenosti tijela.


Mlijeko

Mlijeko pruža neobičan ukus u ustima sličan cigaretama. Istraživači sa Univerziteta Djuk otkrili su da pušači imaju manju želju za pušenjem ukoliko su prethodno konzumirali mlijeko. Uz to što će vam pomoći da se riješite ovog poroka, mlijeko je zbog visokog procenta proteina važan element ishrane svakog čovjeka.

Oznake: >

Na vrh