KIA će do kraja maja premašiti 30 miliona prodatih vozila

Iz korporacije Kia Motors, najstarijeg korejskog proizvođača automobila, najavili su da će do kraja maja njihova prodaja širom svijeta premašiti 30 miliona vozila, 52 godine nakon što su predstavili svoje prvo vozilo

22. May 2014. | 09:22 | A.D
23264

Proizvođač automobila, koji od 2000. godine djeluje pod okriljem Hyundai Motor Group, do kraja aprila prodao je 29,93 miliona vozila. Kako je Kijina prosječna mjesečna prodaja u 2014. godini 260.000 vozila u korejskom gigantu već krajem maja s pravom očekuju dostizanje brojke od 30 miliona vozila.

Ne tako daleke 1962. su u korejskoj fabrici Sohari, koja se nalazi u neposrednoj blizini prijestolnice Seul, proizveli prvo vozilo K-360, malo dostavno vozilo na tri točka. Prvih 10 miliona vozil proizveli su do 2003. a sljedećih 10 miliona do 2010. godine.

Kijin procvat se dogodio nakon priključenja poslovnoj grupaciji Hyundai Motor, jer su tek 2004. godine prvi put prodali više od milion vozila godišnje, a prošle godine su npr. zabilježili rekordnu prodaju više od 2,82 miliona vozila. Od 2000. do ovogodišnjeg aprila prodaja je premašila 22,59 miliona vozila, što je 3/4 ukupno prodatih vozila od nastanka korporacije.

Gledajući po modelima najprodavaniji model je legendarni Pride, koji se prodavao od 1987. i do prestanka proizvodnje prije nekoliko godina našao je 3,46 miliona kupaca. Slijede mu i danas aktuelni modeli – 1993. godine predstavljeni sportski terenac Sportage i 2002. predstavljeni veliki sportski terenac Sorento.

Već dugo vremena prodaja izvan Južne Koreje čini glavninu prodaje, a prošle godine je iznosila čak 84 posto. To je više nego respektabilno s obzirom da je Kia tek 1975. godine izvozila 10 primjeraka.

Prosječna cijena prodatog vozila je od početnih 1.400 američkih dolara narasla na 13.800 u 2013. godini. Kia u svojih 18 fabrika širom svijeta u stanju je proizvesti 1,44 miliona vozila godišnje.
Trenutno Kia prodaje vozila u 170 zemalja na svim kontinentima.

Kia se prema izvještaju Interbranda, vodeće svjetske konsultantske kuće, 2012. godine probila među 100 najvrijednijih brendova, a njena vrijednost je u 2013. u odnosu na godinu ranije povećana za 15% na 4,78 miliona dolara.

Oznake:

Na vrh