Kia poboljšala ekološku održivost u korejskih fabrikama

Iz korporacije Kia Motors saopštili su da je njihova proizvodnja vozila, uprkos povećanju njihove prodaje vozila, sada ekološki prihvatljivija nego ikada ranije

17. Jun 2014. | 09:20 | A.D
24456

Kijina globalna prodaja se u prošloj godini povećala 1,4% na ukupno 2.746.643 vozila, ali su istovremeno vodeći u najstarijem korejskom proizvođaču automobila mnogo truda ulagali i u održivi razvoj i smanjenje ekološkog otiska u svojim fabrikama u Južnoj Koreji, gdje proizvedu skoro polovinu svih Kija (46%).

U tri Kijine najveće fabrike – Hwasung, Sohari i Gwangju – su zahvaljujući fokusiranosti na glavna područja – reciklaža, inicijative zaposlenih, veće investicije, smanjenje količine otpada i tehnologije grijanja – postigli smanjenje emisija karbon dioksida, potrošnje vode i otpada. Ukupno su ove tri mega fabrike u 2013. godini proizvele 1,31 milion vozila i 1,26 miliona motora.


Emisije CO2 nastale u proizvodnji smanjene za 4,7%

U 2013. godini su u Kijinim korejskim fabrikama povećali proizvodnju za 12.947 vozila, ali istovremeno i smanjili emisije CO2 za 4,7% na proizvedeno vozilo (29,4 kg/vozilo), što je značilo smanjene emisija za 30.507 tona na ukupno 788.000 tona. Komparativno gledano smanjenje emisija CO2 u 2013. godini je istovjetno količini, koju za smanjenje stakleničkih plinova daje 30,44 miliona borova.

Ukupna potrošnja energije je smanjena za 3,7% (618 teradžula) na 15.930 teradžula, što znači smanjenje od 596 megadžula po svakom proizvedenom vozilu. To su postigli s najmanjom mogućom upotrebom opreme i mašina koji nisu neophodni za djelovanje u tim fabrikama.

Kia Motors se obavezala da će i dalje razvijati učinkovite mjere i poboljšanja s kojima bi u svojim proizvodnim procesima mogla smanjiti svoj uticaj na okolinu. Kijina zalaganja, koja između ostalog uključuju masovnu proizvodnju vozila s alternativnim pogonima te upotreba prerađenih i okolini prihvatljivijih materijala u svojim vozilima, prepoznao je Interbrand, vodeća svjetska konsalting kompanija, koji je Kiju na svom spisku najzelenijih globalnih brendova (Best Global Green Brands 2013) postavio na 37. mjesto.

Oznake:

Na vrh