Konzum nema snagu kao nekada, ali i dalje šikanira domaće proizvođače

Vlasnik trgovačkog lanca „Hoše komerc“ Izet Bozalija, koji je uz to i vlasnik brenda „Bony“ i „Merka“ kazao je za bh. novinsku agenciju Patria kako je primjetno da trgovački lanci u BiH, koji su u domaćem vlasništvu, sve bolje rade

10. Nov 2014. | 16:45 | D.R
31500


To direktno, kaže on, doprinosi snažnijem razvoju domaće privrede i stabilizaciji zemlje. Bozalija je rekao kako je, nakon zatvaranja trgovinskog lanca Mercator, veliki broj njihovih mušterija prešao u domaće trgovačke lance, a nisu se zadržali ni kod novog vlasnika Konzuma.

Lično nema problema sa Konzumom, ali veliki broj naših proizvođača to ima. Bh. proizvodi ne dobivaju adekvatna mjesta na njihovim izložbenim policama – kaže Bozalija za NAP i dodaje:

Ali, mislim da te stvari sada idu nabolje. Naši proizvođači će biti u sve boljem položaju. Konzum više nema promet koji je imao. On je mnogo manji. Prije svega, to je zbog jačanja Binga, ali i drugih domaćih trgovinskih lanaca. Osim toga, svijest kod naših kupaca počinje se buditi. Bh. kupci sve više traže domaće proizvode.

Bozalija ističe da, ukoliko građani Bosne i Hercegovine samo još malo više pokažu patriotizma prema domaćim trgovačkim lancima, i počnu još snažnije podržavati domaću privredu, strani supermarketi više neće biti u nadređenom položaju kao do sada, a to će biti veliki zamajac za cijelu BiH, piše NAP.

(Agencija NAP)

Na vrh