Korisničko iskustvo važno za pametne telefone

Svi mi doživljavamo svoje mobilne uređaje kao nešto posebno i važno. Zato nam je prije svega bitno da nam "dobro leže" u rukama i da su nam pristupačni

22. Oct 2014. | 20:40 | S.M
30488


Korisničko iskustvo (user experience UX) postaje sve važnije pri korištenju mobilnih uređaja, a softver i hardver igraju vrlo važne uloge jer njihov kvalitetan rad nudi razliku od onih uređaja koji nemaju tako dobro „uštiman“ hardver i softver.

Kada se nešto traži na uređaju to se treba brzo pronaći bez suvišnog gubljenja vremena. Također, funkcionalnost uređaja očituje se u tome da dolazi do izražaja sposobnost da se odmah napravi ono što je u tom trenutku korisniku važno, bez nekih kašnjenja ili čekanja. Korisnik želi pronaći kontrole na zaslonu tamo "gdje ih očekuje" i to proizvođači moraju vrlo dobro pogoditi ako žele da im uređaj bude prihvaćen od strane korisnika.

Ponekad znaju problem biti i upute za korištenje koje predstavljaju gnjavažu i još više iznerviraju korisnika. Većina korisnika želi brzo otvoriti i osposobiti uređaj bez puno muke i znojenja. Oni su platili određenu cijenu za svoj uređaj i očekuju kako se proizvođač pobrinuo da im olakša snalaženje.

Korisnici moraju osjetiti da su se "stopili" zajedno s uređajem, da funkcioniraju kao jedno – kada se tajnnivo postigne onda se može naglasiti kako je postignuto korisničko iskustvo.

Proizvođači jako dobro znaju da ako prvi put zadovolje korisnika, onda će i drugi put moći prodati svoje uređaje. Ako je korisnik zadovoljan s načinom na koji funkcionira njegov gadget proizvođači su obavili već 90 posto posla.

Na vrh