Mostar SG Staklograd: Dugoročna marketing strategija i kampanja u rukama studenata

5. Apr 2018. | 20:56 | NV
Studenti Ekonomskog fakulteta u Mostaru sa predsjednikom kluba

Mostar SG Staklorad, prvak BiH u futsalu i učesnik UEFA Futsal Cupa, povjerenje u izradi marketing strategije i kampanje za klub su ukazali studentima druge godine Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedi攓 u Mostaru, Mirzi Ihtijareviću, Neiri Ćehić i Nejri Halilović, koji će u ovom poslu sarađivati sa kolegom iz Španije Pablom Cabañas Lópezom, saopćeno je iz ovoga kluba.

Tim povodom tim mladih kreativaca održali su sastanak sa predsjednikom Mostar SG Staklorada Amelom Bajgorićem i glavnim trenerom kluba, Mirsadom Fazlinovićem.

U razgovoru, Bajgorić i Fazlinović predstavili su studentima put koji su prošli do velikog uspjeha kluba, napravili paralelu s uspješnim klubovima iz regiona i Evrope, te iznijeli svoje ideje i vizije o napretku i budućnosti.

Plan najuspješnijeg futsal kluba i najbolje kolektivne ekipe u BiH nije samo održati već postojeće uspjehe i povećati brojnost tima, nego i animirati omladinu i državne institucije da učestvuju u unapređenju zajednice kroz sport. Cilj im je iznjedriti, ne samo odlične mlade sportiste, nego formirati i stvoriti akademiju, odnosno omladinski pogon u novoj dvorani kapaciteta 2000 mjesta koja će podržavati sve velike sportske manifestacije uključujući i UEFA Futsal Cup. Osim toga, ovaj klub naredne godine očekuje i jaku konkurenciju koja će biti još veći motivator za predani rad- poručili su iz kluba na Neretvi.

Studenti koji su angažirani na marketing projektu za klub, u narednom periodu nastavit će sa procesom istraživanja tržišta i kreiranjem, kako navode, najbolje marketing strategije i kampanje, kako bi pomogli upravi i klubu da realiziraju ambiciozne ciljeve.

“Srdačno se zahvaljujemo futsal klubu Mostar SG Staklorad i cjelokupnoj upravi kluba na gostoprimstvu, ukazanom povjerenju i odvojenom vremenu. Nadamo se što boljoj saradnji uz što veće zajedničke uspjehe”, poručili su studenti ekonomije.

 

NV

Na vrh