Novi problemi za Volkswagen

Priča o tzv. Dieselgateu još uvijek nije gotova. Nažalost po najvećeg njemačkog proizvođača ista će čini se dobiti i novo poglavlje. Naime, američka Agencija za zaštitu okoliša (EPA) je izvijestila kako problem s tzv. defeat uređajem putem kojega su se lažirali nalazi emisije NOx-a nije ograničen na samo na motore pod oznakom EA 189

7. Nov 2015. | 18:25 | S.M
49515


Naime, EPA tvrdi da se isti softver nalazi i u 3.0 TDI motorima koji su ugrađivani u modele Porsche Cayenne (2015.), VW Touareg (2014.), Audi A6, A7, A8, A8L i Q5 (2016.). Volkswagen je pak kategorički odbacio te tvrdnje, no poručio kako namjerava u potpunosti sarađivati s EPA-om kako bi se razjasnila svaka nejasnoća. Slična je reakcija došla i iz Porschea koji je također demantovao korištenje ovog softvera u V6 TDI motorima.

Ipak, preventivno je u SAD-u zaustavljena prodaja spomenutih modela.

No, to nije sve. Naime, iz Volkswagena je stigla vijest kako su pronađene i određene nepravilnosti na benzinskim motorima, a vezne uz njihovu emisiju ugljičnog dioksida. Riječ je o podacima do kojih su u Volkswagenu došli tokom interne revizije, a utvrđeno je da je za pojedine motore, odnosno modele nivoa CO2, a time i potrošnja goriva utvrđena na nižem nvou nego što bi to trebalo biti.

Iz Volkswagena poručuju kako će učiniti sve da bi se razjasnila i ova situacija te kako će osigurati da svi modeli imaju pravilno određenu emisiju ugljičnog dioksida. Više bi se trebalo znati uskoro, a ovo će otkriće svakako predstavljati novi trošak za već uzdrmane financije ove grupacije.

Oznake:

Na vrh