Obim reklama u Rusiji niži 40 posto

Pad obima reklama u ruskim medijima od početka ove godine dostigao je 30 do 40 posto

7. Feb 2015. | 17:13 | S.M
36044


"U januaru je obim reklama na televizijskim kanalima smanjen 28 posto, a na radijskim 30 posto. Najveći pad, od 35 posto, su pretrpjeli štampani mediji, a među njima časopisi, gdje je pad obima reklama dostigao 40 posto", rekao je zamjenik ministra za veze i masovne komunikacije Rusije Aleksej Volin.

Prema njegovim riječima, poslije pada kursa rublje, popularnost Rusije na svjetskom tržištu oglašavanja je prepolovljena.

Volin smatra da bi povratak reklamiranja duhana i medicinskih preparata u medijima, mogao znatno da poboljša situaciju na tržištu.

On je napomenuo da se poboljšanje ne bi osjetilo odmah, jer su budžeti za reklamu za prvo polugodište davno usvojeni, a za drugo isplanirani. Zato bi trebalo hitno preduzeti mjere kako bi mogle da daju rezultate u drugoj polovini godine ili početkom sljedeće, objasnio je sagovornik agencije.

Volin je rekao da nema ništa protiv smanjenja poreskog opterećenja za medijsku granu, ali, po njegovom mišljenju, to je teško izvodljivo. Ministarstvo za veze i masovne komunikacije prošle godine je napravilo antikrizni program koji se, prije svega, zasniva na liberalizaciji reklamnog tržišta i u borbi protiv neopravdanih povećanja cijena reklamnog prostora, ukazao je on.

Oznake: > >

Na vrh