Magazin>>

Predstavljen novi vizualni identitet turističkog klastera NP UNA

27. Dec 2017. | 16:21 | NV
unasana01

U Bihaću je održana redovna Skupština Turističkog klastera UNA a koji je osnovan u okviru provođenja regionalnog projekta “Zaštićena područja za prirodu i ljude”. Na Skupštini je usvojen izvještaj o aktivnostima klastera u proteklih devet mjeseci i predstavljen okvirni plan rada za sljedeću godinu. Posebna pažnja posvećena je prezentaciji vizualnog identiteta destinacije  s posebnnim osvrtom na grafička riješenja specifičnih oblika turističke ponude autora Ahmeda Ibrahimpašića.

“Ovo je samo dio aktivnosti koje će pridonijeti izgradnji identiteta destinacije, boljoj promociji, podizanju kvalitete usluge i jačanju konkurentnosti sektora turizma. Kreiranjem vizualnog identiteta destinacije i samog klastera započeli smo proces jačanja imidža i prepoznatljivosti. Cilj nam je da proizvodi i usluge sa oznakom UNASANA ispunjavaju sve kriterije održivog poslovanja u zaštićenom području da bi bili što prepoznatljiviji i svojom kvalitetom jedinstveni u regiji”, istaknula je Zrinka Delić iz WWF Adrije, voditeljica projekta “Zaštićena područja za prirodu i ljude”.

“Osmišljavajući ovaj logotip uzeli smo u obzir sva obilježja područja poput planina, slapova i kulturnog nasljeđa. Zadatak nam je bio razviti cijelu priču tj. osim glavnog logotipa/labela osmisliti i tzv. “sublabels” kao što su smještaj, gastronomija, avantura, kulturno nasljeđe i dr. Sam naziv oznake “UNASANA” izabran je jer kao riječ ima jedinstveno značenje,potrebnu melodičnost i predstavalja glavna obilježja ove turističke regije”, rekao je autor Ahmed Ibrahimpašić.

“Zaštićena područja za prirodu i ljude – terenski projekat Una”, koji je dio spomenutog regionalnog projekta koji finansira švedska agencija za međunarodni razvoj i saradnju Sida a provodi WWF, ima za cilj osigurati uslove za ekonomsko jačanje ovog područja pokretanjem novih ili proširenjem postojećih djelatnosti, kao i uspostaviti eko tržnice te plasirati proizvode iz Parka unutar turističke ponude, brendirati ih i standardizirati.

“Želimo uključiti što više novih članova u rad klastera, radit ćemo i na jačoj promociji i prezentirati se i predstavljati  na sajmovima, kreirati nove turističke pakete koje ćemo plasirati turističkim agencijama u zemlji i u regiji. Osim navedenog u narednoj godini WWF će podržati klaster i nizom radionica i treninga u svrhu poboljšanja gastro ponude i poboljšanja načina prezentiranja te ponude“, zaključila je Delić.

 

NV

Oznake:

Na vrh