Predstavljen program Škole trčanja: Zdravom ishranom i redovnim treninzima do cilja

18. Mar 2017. | 19:54 | NV
2

“Trči da pronađeš sebe” i “Lako je pobijediti druge, treba pobijediti sebe” samo su neke od motivacionih poruka koje su se danas mogle čuti na predstavljanju sedmomjesečnog programa Škole trčanja Udruženja Marathon upriličenog u Cinema City-u. Budući polaznici pete generacije imali su priliku saznati glavne karakteristike planiranog programa, korisne savjete pripreme za prvi treninig, ali i pozitivna iskustva ranijih polaznika.

“Sa nama trče svi, od 16 do 60 godina. Mi razvijamo lifestyle i svi oni koji krenu sa nama kasnije trče i na godišnjim odmorima i poslovnim putovanjima. Lični razvoj i transformacija polaznika koju ostavre kada uvide koliko stvarno mogu postići vlastitom motivacijom i trudom ono su što najviše volimo vidjeti” otkrio je Tomislav Cvitanušić, osnivač Škole trčanja i jedan od trenera.

I ove godine Škola je osigurala da polaznike vodi stručni tim kojeg čini šest trenera i šest running buddies-a,a i dalje, shodno nivou spremnosti i kondiciji, treninzi će se obavljati u tri grupe. Od početnih do naprednih rekreativnih trkača, koji su već u stanju da trče 30 minuta i duže, svi će imati priliku da pronađu svoje odgovarajuće mjesto i po potrebi mijenjaju nivoe u okviru kojih žele trenirati.

“U prosjeku oko 200 trkača očekujemo na svakom treningu, a planirana su tri sedmično. Utorkom i četvrtkom u 18 sati i subotom u 9 sati ujutro. Treninzi snage i brzine su uključeni u program a u drugoj polovici “školske godine” bit će i dodatnih, drugačijih treninga. Bit će i zanimljivih izleta, planinarenja, odlazaka na utrke po cijelom regionu, tematskih radionica za trkače o ishrani i motivaciji”, izjavio je Erol Mujanović direktor Udruženja Marathon Sarajevo i jedan od trenera u Školi trčanja.

Veliku ulogu ima i pravilna ishrana, a njen značaj polaznicima poste sve jasniji kako napreduju u trčanju.

“Vrlo brzo će uvidjeti da je pažljiva i sportska ishrana sastavni dio aktivnog i zdravog života. Psihička i fizička forma su jednako vezani za umjerene i prilagođene obroke koliko i za same treninge”, rekao je Mujanović.

“Na treninge ne treba dolaziti sit, već jesti 2-3 sata ranije, kao i nakon treniniga”, dodao je Cvitanušić i istakao kako uživanje u trčanju garantuju i tehnike trčanja koje podrazumjevaju yoga disanje, pravilnu dužinu koraka te opuštene mišiće lica i ruku.

Lactalis BH i Dukat i ove godine podržao je Školu trčanja, te će, sada već kroz tradicionalno sponzorstvo, bodriti polaznike na treninzima, ali i na brojnim planiranim utrkama, polumaratonima i maratonima.

Prvi trening pete generacije polaznika Škole trčanja održat će se u utorak 21. marta, 18 sati u ulici Franje Račkog na Vilsonovom šetalištu.

 

NV

Na vrh