Privrednici u TK-a podržali akciju “Prepoznaj domaće, budi ponosan”

Projekat kampanje "Prepoznaj domaće, budi ponosan" predstavljen je privrednicima u Gradačcu i Srebeniku

8. Sep 2015. | 13:07 | S.K
46597

Direktor kampanje Zlatko Berbić kazao je da od deset potrošenih KM na domaći proizvod u BiH ostaje osam KM, dok nakon kupovine uvezenog proizvoda ostanu samo dvije KM. 

Tokom prezentacije je istaknuto da samo domaća proizvodnja, odnosno svjesnost bh. građana svih dobi da trebaju kupovati domaći proizvod, dovode do novih zapošljavanja, pune penzioni fond i omogućuju adekvatnu zdravstvenu zaštitu. 

Vlada Tuzlanskog kantona i kantonalni premijer Bego Gutić podržali su ovu četveromjesečnu kampanju koja je nekomercijalnog karaktera. 

Prva evaluacija predviđena je već za sredinu januara sljedeće godine. Uključujući Srebrenik i Gradačac, dosad je kampanja prezentirana u sedam od ukupno trinaest općina tog kantona. 

Organizatori kampanje ''Prepoznaj domaće, budi ponosan'' pozvali su privrednike, ali i sve građane Tuzlanskog kantona da se pridruže toj, svojevrsnoj edukativnoj akciji, jer se njome ne štiti samo proizvođač, nego i potrošač. To su prepoznali i privrednici ove dvije općine, pa su i obećali podržati kampanju. 

Kampanjom će se podizati svijest građana o korisnosti kupovine domaćih proizvoda, jačati veze kompanija sa Vladom TK kroz direktni dijalog i otvaranje dodatnih mogućnosti, povezati poduzetništvo i akademska zajednica, kreirati pozitivan poslovni ambijent i vratiti povjerenje građanima u vlastitu državu. 

Među strateškim ciljevima kampanje su samoodrživost i razvoj domaćih kompanija, odnosno povećanje njihove konkurentnosti na evropskom putu, saopćeno je iz Ureda za zajedničke poslove kantonalnih organa Tuzlanskog kantona. 

Na vrh