Sarajevo: Više od 200 učesnica i učesnika na “Regionalnom susretu iz odgojno obrazovne inkluzije“

10. May 2017. | 18:20 | NV
IMG_1972

U Sarajevu se održava dvodnevni “Regionalni susret iz odgojno obrazovne inkluzije“ na kojem pod motom “Pričamo uspješne inkluzivne priče” učestvuje više od 200 edukatora, roditelja, predstavnika obrazovnih vlasti, međunarodnih organizacija i civilnog društva iz Crne Gore, Hrvatske, Makedonije, Srbije i BiH.

“Impozantan broj učesnica i učesnika iz cijelog regiona na susretu o inkluziji u Sarajevu govori dovoljno o velikom interesu za ovu temu i potrebi da se govori o inkluziji jer samo Inkluzivno obrazovanje nudi jednake mogućnosti za svako dijete zda dobije kvalitetan odgoj i obrazovanje. Ova dva dana govorimo o uspješnim pričama o inkluziji, pričama iz učionica i načinima prevazilaženja izazova u podučavanju kako bi te priče bile još uspješnije”, kazala je Anka Izetbegović, izvršna direktorica Udruženja “Duga” koje Regionalni susret organizira uz podršku organizacije “Light for the World”, Austria.

“Kroz ovaj Regionalni susret razmjenjujemo iskustva iz regiona, uspostavljamo mrežu saradnje zemalja učesnica Regionalnog susreta i potičemo dijalog između različitih aktera u obrazovanju. Susret je zamišljen kao interaktivni skup profesionalaca koji će o inkluzivnom obrazovanju govoriti kroz lične primjere iz svoje prakse”, dodaje.

Koncept inkluzije temelji se na pravima i podrazumijeva trajno uklanjanje svih prepreka koje se tiču učešća sve djece u obrazovanju. Bosna i Hercegovina potpisnica je niza međunarodnih dokumenata, deklaracija i konvencija, kojima se obavezala na poštivanje i zaštitu osnovnih ljudskih prava, prava na obrazovanje za sve osobe, i to bez diskriminacije.

Inkluzivno obrazovanje podrazumijeva da škole trebaju prihvatiti svu djecu bez obzira na njihove fizičke, intelektualne, socijalne, emocionalne, jezičke ili druge osobine.

U svojoj suštini, inkluzivno obrazovanje podrazumijeva zadovoljavanje i odgovaranje na različite potrebe svakog djeteta povećanjem učešća i smanjenjem isključenosti što uključuje promjene i modifikaciju sadržaja, pristupa, struktura i strategija sa zajedničkim ciljem osiguranja kvalitetnog obrazovanja za svu djecu.

 

NV

Na vrh