Slovenci vole Bosnu i Zlatnu džezvu

U posljednjih godinu dana Vispakova Zlatna džezva doživjela je veliki uspjeh na tržištu Slovenije

15. May 2015. | 17:19 | D.R
40815


Prodaja Zlatne džezve na ovom tržištu povećana je tri puta, a može se kupiti u 500 prodajnih objekata. Danas (15.maj) u Ljubljani je održana promocija na kojoj je su prvi čovjek AS Group i zaštitno lice grupacije Rusmir Hrvić i Enis Bešlagić predstavili Vispakovu najveću džezvu na svijetu, a povodom ulaska Zlatne džezve u prodajni lanac Interspar u ovoj zemlji.

Nakon Mercatora u koji je Zlatna džezva ušla prošlog ljeta, Vispakova bosanska kafa danas se nalazi u prodaji u tržnim lancima u Sloveniji kao što su Interspar, Jagros, Leclerk, Tuš, itd.

"Slovenci jednostavno vole Bosnu, a tako i bosansku kafu. Nisu jedini. Ko god je probao našu Zlatnu džezvu tražio je još. Idemo dalje, nadamo se da ćemo uskoro ispuniti naš cilj, tj. ući sa Zlatnom džezvom u svaki prodajni objekat u Sloveniji", navode u bh. kompaniji Vispak d.d. Visoko.

Ovih dana u toku je kampanja Zlatne džezve u Intersparovim hipermarketima u Ljubljani, Celju, Kopru i Mariboru. U okviru promocije svi posjetioci Interspara su probali bosansku kafu iz Vispakove najveće džezve.

Promociji je prisustvovao i ambasador Bosne i Hercegovine u Republici Sloveniji, Željko Jerkić.

Inače, prvi regionalni uspjeh Zlatna džezva je napravila u Hrvatskoj prošle godine, gdje se ovaj popularni bh. brand može pronaći u 1.000 prodajnih objekata i u kojoj se poslije BiH i SAD-a popije najviše bosanske kafe, Zlatne džezve, saopćeno je iz Vispaka.

(Agencija FENA)

Na vrh