Magazin>>

SUV vozila pomogla BMW

13. Jan 2017. | 13:01 | NV
BMW-logo-2

Proizvođač luksuznih automobila “BMW AG” imao je rekordnu prodaju 2016. godine, uz isporuku 5,3 posto više vozila čemu je doprinjela linija vozila SUV.

Prodaja je porasla na 2,37 miliona modela te kompanije koja, pored marke BMW, ima i Mini i Rolls Royce. Važna tržišta su joj Kina, gdje je prodaja porasla za 11 posto, i Evropa.

Kompanija je potvrdila veliku potražnju za sportsko-terenskim vozilima (SUV), te je tako trećina prodatih vozila iz njene game terenaca “X”.

U SAD je prodaja opala za 10 posto zbog “izuzetne konkurentnosti na tržištu”, saopštio je BMW.

Ta kompanija je prodala 62.000 vozila na električni pogon, a ima za cilj da ove godine proda 100.000.

I drugi proizvođači su uložili milijarde u razvoj vozila na električni pogon, ali ona još nisu masovno tražena zbog više cijene i ograničenog dometa.

 

NV / Beta

Oznake: >

Na vrh