Šta smanjuje želju za slatkišima

Nutricionisti preporučuju da u svakodnevni jelovnik ubacite neke od namirnica koje će zadovoljiti potrebu za slatkim, a pritom su zdrave, kao što su: paradajz, kukuruz, krompir, jabuka, cimet, pišu Večernje novosti

13. Sep 2015. | 11:43 | S.M
46826


Kad god odlučimo da smršamo, najteže nam je da se odreknemo slatkiša. A bez njih bi proces gubljenja suvišnih kilograma bio mnogo brži i efikasniji. Zato nutricionisti preporučuju da u svakodnevni jelovnik ubacite neke od namirnica koje će zadovoljiti potrebu za slatkim, a pritom su zdrave.

Paradajz

Sadrži visok nivo triptofana, materije koju tijelo pretvara u serotonin, a još je bogat hromom, mineralom koji umanjuje osjećaj za hranom i reguliše nivo glukoze u krvi, pa je odličan saveznik u borbi protiv slatkih grickalica.

Kukuruz

Sadrži visok nivo antioksidanasa, vitamina, minerala i prehrambenih vlakana, zbog čega je višestruko koristan.

Kuhani krompir

Ova namirnica neće samo zadovoljiti potrebu za čokoladom, nego će i organizam osigurati vitaminom C, D i B6 i željezom.

Jabuka

Ovo je jedna od najboljih voćki za zadovoljavanje želje za slatkišima, bogato je prehrambenim vlaknima, koja daju osjećaj sitosti i smanjuju glad.

Cimet

Ovaj začin, prijatnog mirisa i ukusa, sprječava nagle oscilacije u nivou glukoze, čime regulišu glad za šećerom.

Na vrh