Twitter ima plan kako povećati svoje prihode od oglašavanja

Twitter ima novu strategiju u vezi oglašavanja, a njihov plan je da prodavaju oglase preko third-party aplikacija, a dobit bi se dijelila zajedno s izdavačima koji su spremni prihvatiti ovu Twitterovu ideju

13. Jan 2015. | 21:20 | S.M
34805


Još na CES-u je Twitter „cvrkutao“ kako ozbiljno razmišlja o tome da se moraju uvesti neke nove stvari i ideje u vezi povećanja prihoda.

Bilo je dosta pritužbi od strane analitičara kako Twitter još nema jasno razrađen poslovni model koji bi mu omogućio da zarađuje. Čini se kako su u Twitteru odlučili da u 2015. odlučno krenu u pronalaženje adekvatnog načina za zaradu.

Već se spominje i prvi partner, a to je ESPN Sport Center aplikacija. Šuška se kako su Twitter i ESPN već sve dogovorili i da je samo pitanje vemena kada ćemo vidjeti njihovu saradnju na djelu.

Ovaj Twitterov prijedlog u vezi third-party aplikacija je vrlo zanimljiv izdavačima jer su i oni svjesni da se treba udružiti kako bi se što više zaradilo. Ne teče više med i mlijeko što se tiče oglašavanja, tako da je svaki oglas dragocjen.

Na vrh