Uspjeh sezone u turizmu diktira i TripAdvisor

Studija na primjeru TripAdvisora i Irske potvrdila je kako jedna web stranica može i te kako imati uticaj na cijelu jednu industriju

21. Mar 2015. | 15:51 | S.M
38091


Sa svojih milijardu dolara godišnjih prihoda i preko 60 miliona korisnika, TripAdvisor najpopularnija je i najjača stranica za pregled i rezervacije turističkih kapaciteta na svijetu. Ono što je davne 2000. godine počelo kao još jedna web stranica sa slikama destinacija i preporukama, pretvorilo se u alat koji direktno utiče na kvalitet turističke sezone neke zemlje.

Uporednom analizom hotelske ponude Dablina i Las Vegasa između 2007. i 2009. godine, na Univerzitetu u Dablinu primjetili su promjenu dinamike rezervisanja smještaja skladno promjenama ocjena ponude, odnosno rastu tzv. mjehurića i zvjezdica za oznaku kvaliteta.

Naime, dok su u Irskoj hotelijeri počeli uvažavati primjedbe svojih gostiju i reagovati tako što su poboljšali ponude, u Las Vegasu je situacija ostajala nepromijenjena.

Kroz dvije godine Irci su napredovali s preporukama s 3,6 mjehurića na 3,8, što je rezultiralo učestalijim rezervacijama i rastom prihoda. Nezavisno istraživanje analitičara iz Tourism Economicsa pokazalo je i da korisnički generisani sadržaji s TripAdvisora godišnje generišu 1,7 milijardi dolara prihoda odnosno 2,2 posto ukupnih turističkih prihoda Velike Britanije.

Na vrh