Velike borbe na kineskom tržištu taksi-aplikacija

Kako bi se borili protiv Ubera, kineske taksi službe ujedinile su se, a u njih je investirala i društvena mreža Weibo

27. May 2015. | 21:10 | S.M
41438


Veličina kineskog tržišta privlačna je svakoj multinacionalnoj kompaniji koja razmišlja globalno. No, kako bi preduhitrili stranu konkurenciju, koja od početka godine radi u toj zemlji, kineski su poduzetnici i državne vlasti krenuli u protunapad.

Dvije najveće taksi kompanije, Didi Taxi i Kuaidi Taxi spojile su se u februaru i sada tvore koncern nazvan Didi Kuaidi – ukupno pod kontrolom imaju taksi prijevoznike u 360 gradova, i to njih 1,35 miliona. Time su postali najveća svjetska taksi korporacija koja funkcionira putem mobilne aplikacije, a vrijednost kompanije procijenjena je na oko 6 milijardi američkih dolara.

U Didi Kuaidi sada je odlučio investirati i Weibo, kompanija u vlasništvu daleko većeg kineskog internetskog giganta Sina Corp. Weibo će u taksi aplikaciju investirati 142 miliona dolara.

No, na ovom turbulentnom tržištu ne miruju niti drugi igrači. Grad Guangzhou nedavno je službeno zabranio rad američkom Uberu, te sada pokreće vlastitu uslugu Ruyue, koja će također nuditi naručivanje prijevoza putem mobilne aplikacije. Ruyue će kontrolirati gradske vlasti, a za početak će imati na raspolaganju oko 3 hiljade automobila.

Na vrh