Za tri godine 39 prigovora na program RTRS-a i kazne od 65.500 KM

30. Mar 2018. | 14:59 | NV
nada velitic

Regulatorna agencija za komunikacije dostavila je odgovor na, kako su naveli, ispravke netačnih informacija objavljenih u prilogu koji je Radio Televizija Republike Srpske emitovala 22.03.2018. godine u emisiji “Pečat”, urednice Nade Veletić.

Iz RAK-a navode da nije tačna informacija koju RTRS iznosi u emitovanom prilogu da od dolaska generalnog direktora Predraga Kovača gotovo svakodnevno na adresu ove televizije pristižu pritužbe i kazne.

U posljednje tri godine, navode iz RAK-a, Agencija je zaprimila ukupno 39 prigovora na program RTRS-a od strane građana, organizacija ili političkih stranaka.

“Od ukupnog broja prigovora, samo šest slučajeva pokrenutih po prigovorima rezultiralo je izricanjem odgovarajućih izvršnih mjera”, stoji u odgovoru RAK-a, prenosi Patria.

“Nije tačna informacija da je RTRS kažnjen zbog navodnog širenja mržnje i korištenja ratno-huškačke retorike. Niti jedna od izrečenih izvršnih mjera RTRS-u u periodu od posljednje tri godine nije izrečena zbog govora mržnje.”

Iz RAK-a su naveli i to da je netačna informacija emitovana u predmetnom prilogu RTRS da je posljednja kazna u iznosu od 28.000,00 KM izrečena iz razloga “što se u centralnom Dnevniku često pojavljuje predsjednik Republike i da bi više prostora trebalo da ustupimo vlasti na nivou BiH”.

“Detaljno obrazloženje je poznato rukovodstvu RTRS-a. Imajući u vidu da ova odluka proceduralno nije okončana, Agencija smatra da, koristeći javni prostor za plasiranje stavova Upravnog odbora RTRS-a i Programskog savjeta RTRS-a u vezi sa ovom odlukom, može biti okarakterisano kao vršenje pritiska od strane rukovodstva RTRS-a na donošenje konačne odluke”, naveli su iz RAK-a

Iz Agencija ističu da su u periodu od 2015.- 2018. godine, radi nepoštivanja pravila i propisa Agencije, RTRS-u izrekla novčane kazne u ukupnom iznosu od 65.500 KM.

RAK dalje navodi da su netačne i tendenciozne informacije i u dijelu priloga koji se odnosi na prelazak sa analognog na digitalno zemaljsko emitovanje.

“Netačno je da je Agencija zaustavila proces digitalizacije, jer ne želi da RTRS-u i BHRT-u izda dozvole za mrežnog operatora već insistira na provođenju Odluke Vijeća ministara BiH o dopuni odluke o usvajanju strategije prelaska s analogne na digitalnu zemaljsku radiodifuziju”, zuaključuju iz RAK-a, prenosi NAP.

 

NV / NAP

Na vrh