Urednik slovenske televizije dobio otkaz zbog Thompsona

1. Jun 2017. | 15:47 | NV
thompsonfah100pirkovic

Igor Pirkovič, urednik emisije Tednik na slovenskoj nacionalnoj televiziji navodno je dobio otkaz nakon što je u svojoj emisiji pustio sporni prilog o kontroverznom hrvatskom pjevaču Marku Perkoviću Thompsonu, objavio je Index, prenosi Patria.

Novinar je u spornom prilogu imao namjeru da Thompsonu pruži priliku da objasni optužbe zbog kojih je došlo do zabrane njegovog koncerta u Mariboru.

“On je Thompsona predstavio nekritično i jednostrano kao velikog domoljuba”, objavio je portal Slovenske novice.

Zbog toga je programsko vijeće RTV Slovenije došlo do zaključka kako je Pirkovič prekršio načela nepristranosti, vjerodostojnosti, odgovornosti i pravednosti i uručilo mu otkaz.

Novinari i urednici emisije Tednik su se putem Facebooka ogradili od Pirkoviča i svu odgovornost za sporni prilog prebacili na njega.

“U javnosti, ali i na sjednici Programskog vijeća RTV Slovenija odgovornost se stavlja na teret cijeloj redakciji “Tednika”. Naglašavamo kako je prilog isključivo autorsko djelo urednika “Tednika”, Igora Pirkoviča. Pri njegovoj izradi nije sudjelovao nitko drugi iz uredništva”, poručili su novinari i urednici Tednika.

Članica programskog vijeća RTV Slovenije Jedrt Jež Furlan je za Slovenske novice pojasnila kako je prilog s novinarske tačke gledišta urađen krajnje neprofesionalno.

“Da ne govorimo o ideološkoj spornosti i relativiziranju ustaškog pozdrava Za dom spremni”, kazala je Furlan.

Thompson je 20. maja trebao održati koncert u Mariboru, ali zbog prevelikog rizika koncert zabranjen.

 

NV / NAP

Na vrh